marți, 10 mai 2016

Exfoliere / Scrub

Pana sa va postez reteta pentru scrub-ul home-made pentru piele sensibila cum am promis, il voi posta cu siguranta, doar ca, nu stiu cum, de fiecare data cand il prepar uit sa fac si poze ca sa ilustrez procesul, va voi arata cum imi fac scrub-ul cand nu am timp sa prepar nimic. Tuturor ni se intampla mai mult sau mai putin des sa fim in criza de timp, si atunci ne trebuie un produs de incredere pentru a ne exfolia pielea care sa functioneze pe principiul unui gel/crema de spalat pe fata. In acest caz produsul meu de incredere este aceasta crema exfolianta cu extras de portocala de la Clarins si bineinteles micul meu aparat anume destinat pentru astfel de intrebuintari. Dupa ce ma spal pe fata, pe pielea inca umeda aplic crema, care e imbogatita cu mici particule exfoliante, umezesc capatul pentru scrub al aparatului si apoi procedez prin miscari circulare pe toata fata. Daca nu aveti un astfel de aparat atunci masati crema cu mainile cat mai bine. Cand am terminat clatesc fata cu apa rece si aplic lotiunea tonica si crema de zi. Daca nu aveti aceste produse cautati alte produse exfoliante, am vazut unele care nu costa mult la Avon si tot la Avon la pretul promotional de 15 euro am vazut si un aparat asemanator celui ce il folosesc eu, dar cu mai putine capete.
Nu uitati, scrub-ul este foarte important pentru a elimina celule moarte si a avea o piele fina si stralucitoare. Este necesar sa va exfoliati pielea macar o data pe saptamana, cei ca mine, care locuiesc in zone intens poluate si care au un ten complex cu variatii de la piele uscata la grasa isi pot exfolia pielea si de doua ori pe saptamana.

!Atentie acest articol nu este publicitate si nu are scop publicitar sunteti liber sa inlocuiti produsele dupa dorinta. Acest articol constituie fructul experientei personale impartasite !

ITALIANO
Fino a quando riuscirò a postare la ricetta per lo scrub per pelli sensibili fatto in casa, e lo farò, vi assicuro solo che non so come, tutte le volte che lo preparò mi manca la macchina fotografica per scattare delle foto e farvi vedere il processo, vi faccio vedere cosa faccio per lo scrub quando non ho tempo per preparare qualcosa. A tutti succede, ad alcuni più spesso che ad altri, di essere in crisi con il tempo ed in questi momenti ci serve un prodotto di fiducia per esfoliare la pelle, che funzioni sul principio di una crema/gel per lavare il viso. In questo caso, il mio prodotto di fiducia è questa crema esfoliante con estratto di arancia di Clarins e come no, il mio piccolo apparecchio comprato apposta per questo tipo di utilizzi. Dopo che lavo il viso, sulla pelle ancora inumidita applico la crema arricchita di piccole particele, inumidisco anche la testolina del apparecchio e procedo con movimenti circolari su tutto il viso. Se non avete un simile apparecchio allora massaggiate il meglio che potete la cremina sul viso con le mani. Alla fine sciacquo il viso con acqua fresca e applico la lozione tonica ed la crema viso giorno. Se non avete questi prodotti cercate altri prodotti esfolianti simili, ne ho visti alcuni che non costano troppo da Avon e sempre da Avon ho visto al prezzo promozionale di 15 euro un apparecchio simile al mio ma con meno testoline.
Non dimenticate, lo scrub è molto importante per eliminare le cellule morte e per avere una pelle soffice e luminosa. E necessario esfoliare la pelle almeno una volta alla settimana, e per chi, come me, vive in zone con alto inquinamento e ha una pelle con variazioni di pelle secca e grassa, possono fare lo scrub anche 2 volte alla settimana.

!Attenzione, questo articolo non è una pubblicità e non ha fine pubblicitario, siete liberi di sostituire i prodotti secondo il vostro piacimento. Questo articolo è frutto della esperienza personale condivisa!


Un comentariu:

  1. La exfoliación es fundamental para tener una piel en condiciones y luminosa. Un besito
    el blog de Sunika

    RăspundețiȘtergere